“Terl4mpau minat ‘Cartoon One Piece” – Sampai Letak nama anak Trafalgar D’Fatih Tarik Perhatian Ramai

Setiap orang mesti mempunyai cerita yang akan membuatkan kita melekat dengannya. Kdangkala cerita itu akan membuatkan kita bersengkang mata setiap hari untuk menghabiskan setiap episod yang ada.

Cerita yang mempunyai peminat Yang tersendiri adalah cerita anime. Anime memang terkenal dalam kalangan remaja bahkan orang dewasa juga meminatinya kerana ada cerita anime yang ditayangkan sehingga beratus episod sehingga bertahun.

Tetapi ada individu yang mengambil serius tentang watak anime dalam cerita kegemarannya iaitu “one piece” apabila dia mengambil inisiatif dengan menamakan anaknya yang baru lahir dengan nama watak kegemarannya dalam cerita anime itu.

Pemilihan nama yang terbabit adalah “Trafalgar D’ Fateh Bin Fadzlan Ridzan”. Iaitu salah seorang watak utama yang ada dalam drama bersiri One Piece. Memang drama one piece ini terkenal di seluruh dunia dan mempunyai peminatnya yang tersendiri sejak pertama kali ianya ditayangkan.

Video Klik Disini:

https://vt.tiktok.com/ZS8fhb7Xg/

Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata peminat cerita one piece tergelak dengan penggunaaan nama tersebut untuk anaknya dan ada juga yang berpendapat mesti anaknya itu akan terkenal di sekolah nanti.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@.syahhhtiktokkk_, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*