“Roti pun kena cvlik sekarang ni” – Lori Gardenia Hilang Di KL, Dijumpai Semula Di Terengganu

Baru-baru ini, masyarakat kecoh apabila kilang roti Gardenia mengumumkan mereka tidak dapat menambah pengeluaran roti kerana pengeluaran mereka telah mencapai tahap maksimum. Bagaimanapun, mereka memberi jaminan roti mencukupi dan pengeluaran akan berjalan seperti biasa.

Sepanjang tempoh perintah kawalan pergerakan, roti Gardenia menjadi barangan yang paling berharga. Sampai habis roti kat kedai sebab ramai yang borong habis roti ni weh!

Kali ini admin nak kongsikan tentang lori Gardenia yang baru-baru ini tular di media sosial hilang di Kuala Lumpur akhirnya telah dijumpai semula di Terengganu, lapor Harian Metro. Alhamdulillah!

Difahamkan, lori tersebut telah ditemui oleh penduduk kampung berdekatan Masjid Beris Meraga, Kijal, Chukai, Terengganu.

Kesemua muatan roti dikatakan masih lagi ada di dalam lori itu yang telah ditemui kira-kira pada pukul 8 malam.

Rata-rata netizen berpendapat bahawa si pencvri bukannya mahu mencvri roti sebaliknya mungkin hanya mahu menggunakan lori untuk pulang ke kampung.

Ye lah, sebab kalau nak balik naik kereta macam biasa, mesti pihak p0lis akan halang. Logik jugak tu. 

Menurut Ketua P0lis Daerah Kemaman, Superintendan Hanyan Ramlan, k3s akan disi4sat mengikut Seksyenn 379 (A) Kanun Keseks4an. Untuk sias4tan lanjut,  k3s juga akan diserahkan kepada Ibu Pejabat Daerah Dang Wangi untuk sias4tan lanjut.

Kalau betul lah tekaan netizen ni, memang rare betul cara dia nak balik kampung. Silap-silap tidur dalam l0kap nanti. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Kredit: Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*