S4kitnya nampak. Kesian Jebat jatuh atas jalan tar

Bila anak-anak berusia setahun ke atas mula dapat kaki boleh berjalan, maka akan banyak la gelagat dan karenah mereka. Fasa ini ibu bapa memerlukan kesabaran yang tinggi pasti akan berlaku kejadian kepala lebam, badan bercaIar ketika ini. Kadang-kadang memang boleh mendatangkan kerisauan ibu bapa. Tetapi ini adalah salah satu pembelajaran mereka untuk membesar.

Isteri kepada Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila memuat naik sekeping foto keadaan anaknya Jebat Jayden yang dikatakan terjatuh. Dalam foto tersebut jelas kesan merah di bahagian hidung dan juga dahi Jebat. Menurut Nabila, anaknya jatuh di atas jalan raya Tar ketika sedang bermain di luar kawasan rumahnya. Nampak s4kit ye lvka tu.

Walau bagaimanapun ada juga mulut makcik bawang yang menyaIahkan Nabila seolah olah tidak tahu jaga anak sehingga jatuh. Menurut Nabila ketika kejadian tersebut Sharnaaz berada berdekatan dengan Jebat dan kejadian tersebut bukanlah perkara yang diingini dan di luar kawalan. Ibu bapa mana nak perkara macam ni berlaku, tak perlu lah nak salahkan Nabila dan juga Sharnaaz. Doakan je supaya Jebat cepat sembuh.

My strong boy. Seronok punya lari… jatuh tersembam muka kat jalan tar depan rumah.. adoii hancur hati mommy tengok ni tapi takpelah anak jantan kan…

View this post on Instagram

My strong boy. Seronok punya lari… jatuh tersembam muka kat jalan tar depan rumah.. adoii hancur hati mommy tengok ni tapi takpelah anak jantan kan…😩😁😂

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Perkongsian foro tersebut telah mendapat pelbagai komen dan reaksi dari para pengikut dan juga peminat. Rata-rata mendoakan agar Jebat cepat sembuh.

Syafakallah Jebat Jayden!

Gws jebat alahai ciannyeee

Oloh cian nya jebat…moga cpt sihat.

Alaa sian dia. Get well soon jebat

Ala kesyiannya encem boy.

Adoii s4kitnya… Dah la kulit lembut lagi tu..

Setiap anak kita akan lalui kejadian yg lebih kurang mcm ni.. mak2 mmg slalu kena tabah walaupon dh jerit meraung skali ngan anak

Makin kita jaga Budak tu makin selalu Budak tu jatuh…huhuuu

Nabila turut membuat live video di Instagram menerangkan apa yang berlaku kerana mulut-mulut makcik bawang yang mengec4m tanpa tahu hal sebenar.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Warta Harian

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*