Syamsul Ditahann Sewaktu Sekatan Jalan Raya. Permintaan Anggota Buat Beliau Sendiri Terkejut

Siapa yang tidak mengenali ‘Abang Long Shark’ ataupun Syamsul Yusof yang pernah menggemparkan Malaysia suatu ketika dahulu dengan filem g.engster dan drift beliau.

Syamsul telah menerima pelbagai anugerah dan pencalonan dalam kerjaya seni, termasuk pencalonannya sebagai Pelakon Lelaki Terbaik di Festival Filem Asia Pasifik, Festival Filem Malaysia dan Anugerah Skrin.

Beliau juga disenaraikan sebagai salah seorang dari 10 pelakon Malaysia yang meraih pengiktirafan di peringkat global.

Terbaharu, Syamsul yang juga pelakon dan pengarah filem mengg.emparkan pengikutnya apabila memuat naik satu hantaran di laman Instagram syamsulyusoffilm berswafoto bersama anggota PDRM dan ATM.

“Masak lu Shark !! Swipe Left” tulis Syamsul Yusof

Namun, apa yang menjadi perhatian warganet adalah apabila pelakon itu menyangka dirinya dit.ahan kerana anggota berkenaan mahu membuat spotcheck akan tetapi rupa-rupanya rupanya mahu mengambil autograph beliau.

Aduhai lawak betul lah. Apabila meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur melihat gelagat Syamsul yang turut c.uak apabila dit.ahan anggota berkenaan.

Reaksi Orang Ramai

Ade lg ke org mintak otograp zaman ni?. Teringat dulu mintak otograp retis.

Tak apa bapa nya kan ketua polis gerak khas haha

Beriktu pula perkembangan terkini rumah tangga Syamsul Yusoff

Kami dah tak sebumbung, tapi tak naklah bercer4i

Pengarah filem Munafik, Syamsul Yusof, 36, mengakui dia kini memang sudah tidak tinggal sebumbung bersama isterinya, pelakon, Puteri Sarah Liyana.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof dihubungi, bagaimanapun memaklumkan dia tidak pernah cuba menyembunyikan perkara itu sebelum ini.

“Bila dah tanya macam ini, saya jawablah memang kami sudah tidak tinggal sebumbung lagi

Bagi saya, tak ada apa yang nak disorokkan pun.

“Saya pun sekarang beritahu apa yang saya rasa nak beritahu, asalkan pada saya ia tak ada masalah untuk dikongsikan,” katanya kepada Harian Metro.

Ditanya sejauh mana permasalahan rumah tangga yang berlaku itu akan berakhir di mahkamah, Syamsul berkata dia dan isterinya, masih dalam proses memperbaiki hubungan mereka.

“Sekarang ini, saya dan Sarah masih lagi dalam proses cuba memperbaiki hubungan kami. Pada ketika ini, kami berdua perlukan masa.

“Lagipun, tak ada orang dalam dunia ini yang mahu bercerai. Termasuklah saya dan Sarah, tak mahu bercerai. Tapi, kami perlukan masa sebab kena fikirkan anak-anak juga.

“Siapa yang tak sayang keluarga. Saya sangat sayangkan keluarga saya, anak- anak dan sudah tentulah isteri saya. Ya, saya sayang mereka,” katanya.

Syamsul berkata selain terus berdoa kepada Allah SWT untuk keharmonian semula rumah tangganya, dia juga berharap peminat dan rakan-rakan mendoakan yang baik-baik buat mereka.

Kisah kemelut rumah tangga Syamsul dan isteri, mula jadi perhatian selepas Sarah didakwa sudah ke pejabat agama pada 20 September lalu.

Hasil perkongsian hidup Syamsul dan Sarah yang berkahwin pada 8 Mac 2014, dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.

Kredit : HotFM/IG

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*