“Mak bapa w4rak, anknya Subh4nallah…” – Bek4s Su4mi Zarina Anjoulie Beng4ng Netizen K4itkan Ibu Bapa Dengan Isv Rumah Tangga

SELEPAS Zarina Anjoulie berkongsi cerita ‘dalam kain’ mengenai keretakan rumah tangganya dengan Eilyas Azhar, bekas suami kepada aktres itu mendedahkan dia menerima kec4man daripada netizen di laman sosial.

Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas berkongsi paparan skrin mesej daripada netizen menyer4ngnya dengan mend4kwa dia seorang lelaki tidak berguna.

Malah, individu tersebut juga melibatkan ibu bapa Eilyas yang dianggap tidak memberi didikan yang baik biarpun mempunyai latar belakang keluarga alim.

Eilyas kongsi paparan mesej individu tersebut.

“Jadilah lelaki yang berguna sikit jantan oi. Dah kikis orang punya duit lepas itu blah. Bapa jantan tak guna! Mak bapa warak tapi anaknya Subhanaallah. Tak didik jadi lelaki yang bagus.

“Buat malu la kau ini. Kerja nak tumpang glamor saja eh. Kau sedar diri kau itu sikit. Jantan macam kau ini bersepah dekat tepi lorong! Tak guna punya lelaki.

“Perangai macam mus1bat. Belajar la jadi yang berguna sikit. Ni asyik nak berom** saja. Lepas itu blah. Buat malu jantan,” kata individu tersebut.

Sebelum itu, Zarina mengesahkan ikatan perkahwinan dengan bekas suami berakhir selepas Eilyas melafazkan cer4i itu di laman sosial miliknya, baru-baru ini.

Cakap macam malaikat yang sentiasa duduk kat bahu tu sentiasa catit.

Eilyas selepas itu meluahkan rasa kesal dengan tindakan aktres itu yang mend4kwa dia hanya mengharapkan duit bekas isterinya sepanjang mereka berkahwin.

Kesal dengan d4kwaan tersebut, Eilyas menganggap tindakan Zarina berkongsi perihal rumah tangga mereka itu sekadar meraih perhatian masyarakat selain bertujuan mencemarkan m4ruahnya sebagai suami.

Dalam pada itu, Eilyas menerusi kapsyen di perkongsian paparan skrin mesej tersebut berkata tudvhan individu tersebut seakan-akan mengetahui segala masalah dalam rumah tangganya dengan Zarina.

Individu itu turut melibatkan ibu bapa Eilyas.

“Bahasa pun. Macam duduk sebumbung borak. Pernah tidur sekatil dengan kitorang? Cakap macam malaikat yang sentiasa duduk kat bahu tu sentiasa catit. Aku picit anak tekak kau tau la,” tulis Yas.

Untuk rekod, ini merupakan pengumuman pencer4ian kali kedua dengan Eilyas kerana pada 27 Januari lalu, Zarina pernah memaklumkan perkahwinan mereka sudah berakhir selepas enam bulan mendirikan rumah tangga.

Eilyas mendirikan rumah tangga dengan Zarina pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan.

Zarina sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka berasal dari Brunei pada tahun 2015 dan bercerai pada Disember 2016.

Sumber: Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*