[Vide0] Pur4-Pur4 Ada Benda Tengah Jalan, Reaksi Pemandu Bikin Berdek4h

Pastinya anda pernah melihat pelbagai jenis pr4nk yang dikongsikan di media sosial di mana ada yang melucukan dan ada juga yang tidak dijangka. Macam pr4nk yang dilakukan oleh lelaki ini apabila dia berpura-pura ada sesuatu di tengah jalan sehingga ianya mengelirukan pemandu kereta yang menjadi mangs4nya.

Cubaannya melakukan pr4nk itu juga turut sama membuatkan netizen berdekah melihatnya lagi-lagi melihat reaksi dari pemandu itu. Video tersebut juga tular dikongsikan apabila ianya meraih lebih setengah juta tontonan setakat ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat sedang melintas jalan namun dia kemudian berpur4-pur4 terdapat sesuatu di tengah jalan itu. Dia kemudiannya melangkah dengan berhati-hati seolah-olah ingin mengelakkan diri dari objek tersebut.

Pemandu kereta yang kebetulan ingin melalui jalan itu turut sama berhenti dan menunggu lelaki itu melintas. Melihatkan pada reaksi dari lelaki itu, pemandu itu kemudian mula mengalihkan keretanya ke tepi sama seperti yang dilakukan oleh lelaki itu.

Lebih melucukan, pemandu kereta itu memandu dengan perlahan-lahan untuk mengelakkan objek yang kononnya menghalang jalan itu. Namun sebenarnya, tiada apa-apa pun yang menghalang jalan itu kerana ianya hanyalah satu pr4nk.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat pr4nk yang dilakukannya ini. Ada juga yang turut sama kesi4n melihat pemandu kereta itu yang turut sama tertlpu dengan lakonan lelaki itu.

“Ada jugak orang Malaysia buat.”

pura-pura ada

“Patut lah ayah aku ke tepi tadi…”

kereta

“Aku pernah kena dulu dekat sekolah dorang buat macam tengah tarik tali.”

komen

“Comel lah kereta tu pergi elak.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL/ Koleksi Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*