[Video] Malu Lah Tu. Remy dan Isteri Selepas Bergelar Suami Isteri Buat Peminat ‘Pancing’ Perhatian!

Mohammad Zalimei atau lebih popular deng4n panggil4n ‘Remy Ishak’ tel4h men4m4tkan zaman buj4ng nya pada harini deng4n mengik4t tali perkahwinan dengan Ezza. Remy menjelasakan secara terperinci mengenai pemilihan nya untuk medirikan masjid dan ia bukan nya mudah bagi nya.

Walau apa pun, min sinetronmalaya mendoakan agar Remy sentiasa dimurahkan rezeki dan berjaya dunia akhirat disamping keluarga tersayang.

Menerusi artikel BH, Remy turut berkongsi kisah hidupnya serba sedikit dan bagaimana hati nya terpaut pada Ezza.

“Selama ini, ada wanita kenal saya sebagai ‘Remy Ishak’, bukan Mohammad Zalimei Ishak (nama sebenar). Ezza ini lain… Dia boleh bertahan dengan status dan pekerjaan yang saya buat.

“Jika diikutkan, ketika kami putus hubungan, saya ada kenal beberapa wanita lain. Hakikatnya, mereka tidak sama dengan dia. Ezza ada di sisi ‘jatuh bangun’ saya… Pendek kata, Ezza terus cuba memahami saya. Sama juga perasaan saya terhadapnya. Masing-masing cuba berubah untuk menjadi lebih baik untuk diri sendiri dan orang lain.

Remy Ishak luah sesuatu

Menerusi entri ‘story’ halaman Instagram nya, Remy ada berkongsi klip ucapan nya dan meluahkan jutaan terima kasih buat mereka yg berikan hadiah:

“Ezza juga terbuka dan menenangkan saya ketika berdepan kontr0versi atau gos1p,” katanya pada sidang media virtual mengumumkan pernikahan dengan Ezza yang dijadual berlangsung mengikut prosedur operasi standard (SOP) di sebuah masjid di sini, tengah hari esok.

“Proses mencari suri hati jadi lama dan rumit. Saya hendak hubungan sampai ke akhir hayat. Saya lahir dalam keluarga di mana ibu bapa berpisah. Percerai4n menjadi suatu perkara trauma kepada saya.

“Saya tidak mahu perkara yang berlaku kepada ibu bapa, terjadi dalam hidup sendiri. Saya kena teliti dan selektif. Kita berkahwin bukan sehari dua, tetapi Insya-Allah, selama-lamanya.

“Bayangkan, orang biasa pun hendak mengekalkan perkahwinan sukar. Apatah lagi, saya yang bergelar artis. Saya takut pada mulanya, kalau Ezza tidak boleh faham cara kerja dan pandangan segelintir masyarakat terhadap artis,” katanya.

“Kalau saya sibuk bekerja dan berlakon, mungkin soal kahwin tidak diberi perhatian. Situasi ini bagai isyarat yang membuka mata saya untuk menghargai bakal isteri.

“Dalam soal lain, uban pun sudah tumbuh dalam hidung, bukan lagi di kepala. Jadi, itu menjadi titik tolak untuk saya menamatkan zaman bujang,” katanya.

“Dunia lakonan sudah menjadi minat saya sejak dahulu. Inilah ruang untuk saya lari dari realiti dan menyelinap masuk ke alam fantasi yang dicipta manusia.

“Jadi, saya akan terus berlakon selagi boleh dan diterima ramai,” katanya.

“Ezza menjadi antara insan yang menyuntik minat saya dalam dunia niaga. Jadi, tumpuan saya pun bukanlah 100 peratus kepada dunia seni, namun, diimbangkan dengan perniagaan.

“Kami pernah beberapa kali menjadi rakan kongsi niaga. Ada perniagaan kami tidak menjadi. Namun, itu bukan penamat. Kami akan terus mencuba selepas ini. Bezanya, dahalu pasangan kekasih, nanti sudah jadi rakan kongsi niaga dan rumah tangga,” katanya. – credit Greenews24.com

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*