[VIDEO] “Bahagia je nyet main atas khemah” – Gelagat nyet main gelongsor cvri perhatian ramai

Setiap hari pelbagai karenah dan telatah yang dikongsikan di media sosial mengenai haiwan. Sekarang ini bukan sahaja kucing sahaja yang menjadi tontonan utama warganet tetapi haiwan lain pun banyak yang menghiasi laman media sosial.

Kalau dulu kucing yang mendominasi media sosial tetapi sekarang ini banyak lagi haiwan lain yang turut menjadi pilihan penggemar haiwan yang jinak yang suka menonton video.

Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Facebook iaitu video berkenaan sedang memaparkan keriangan seekor monyet yang sedang bermain di atas sebuah khemah. Dah jadi sebuah tempat permainan khemah tu. Rupanya begitu cara bermainnya.

Itulah yang dinamakan bahagia itu hadir dalam pelbagai cara, mungkin secara kasarnya kita manusia tidak dapat melihat keriangan di sebalik khemah itu tetapi bagi seekor monyet, ianya adalah satu cara dia bermain tanpa digangu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang bersetuju dengan caption yang diletakkan pada video itu iaitu bahagia itu hadir dalam pelbagai cara dan walaupun sekecil- kecil benda tetapi ianya tetapi menjadi kegembiraan bagi sesetengah haiwan lain.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/mstaronlineofficial/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*