“Kalau ada peny0ndol dengar macam mana” – Wawa risau aeril kahwin sorang lagi kat thailand

Kebelakangan ini isu berkahwin kahwin lain menjadi isu h4ngat yang membuatkan semua para isteri di dunia ini beremosi bila membincangkan hal mengenai isu suami kahwin lain ini.

Bila isu kahwin lain ini dibicarakan, para isteri akan beremosi terhadap suami mereka. Yelah kan siapa yang suka kalau diri dimadukan oleh suami sendiri dan berkongsi orang yang paling kita sayang dengan orang lain.

Begitu juga pasangan sejoli Wawa Zainal dan Aeril Zafril, semasa mereka sedang membuat live di aplikasi tik tok milik Wawa, ada seorang peminatnya bertanyakan mengenai isu tidak mahu kahwin lain ke yang membuatkan Wawa sedikit marah dan memb3bel kepada suaminya Aeril.

Walaupun begitu, jawapan Aeril tiada yang sudi itu membuatkan Wawa berkata yang nanti mesti “perampas” yang dengar akan mahu dengan suaminya kalau dengar tiada yang sudi hendak menjadi isteri keduanya. Walaupun marah, wawa zainal tetap comel dan meneruskan mekapnya secara live.

Video:

@w4wazainal

Isu ni berbangkit ya buat bini2 semalaysia 🤯#wawazainal #aerilzafrel

♬ original sound – WAWA COSMETICS – WAWA COSMETICS

Apabila menerjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang tergelak kerana pasport Aeril dipegang oleh isterinya dan ramai juga yang mendoakan semoga rumah tangga mereka berkekalan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@w4wazainal, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*