“2 Minggu Lepas, Abang Mimpi Anje Naik Stage…,” – Raf Yaakob

Suami kepada pelakon dan usahawan, Mawar Rashid iaitu Raf Yaakob ada memberikan dedikasi bersempena dengan kejutan kemenangan yang diraih isterinya itu pada malam kemuncak Anugerah Bintang Popular ke-33 (ABP33) malam tadi.

Mawar, 25, mengetepikan calon finalis lain apabila berjaya merangkul trofi Pelakon Filem Wanita Popular hasil undian peminat setianya.

Dalam nada seb4k, Mawar yang kini sedang sarat hamil anak kedua di dalam ucapannya turut menzahirkan ucapan terima kasih kepada semua pihak yang menyokong selama ini.

Bagi Raf, dia seb4k apabila mengenangkan jatuh bangun permaisuri hatinya itu di dalam seni selain turut bermimpi Mawar akan merangkul mana-mana anugerah malam tadi.

 

Kekal menyokong dari belakang, Raf turut bersyukur atas rezeki yang diterima mereka.

“PELAKON FILEM WANITA POPULAR ABPBH33.

“2 minggu lepas, Abg mimpi Anje naik stage pegang award. Abg bangun pagi, rasa sebak. Abg seb4k cos I know your ups and downs dalam industry seni. Allah Swt is fair and today is your day. Alhamdulillah.

“Congratulations my wife. Keep going…keep doing things that you love. Keep inspiring people out there. Jadi lah manusia yang sentiasa memberi manfaat pada orang lain. My support towards your career will never end. Love you my Lady @mawarashid.

“Last but not least thank you so much Team @mawarnizers, @mawarosehq and family yang non stop vote Mawar. Rejeki indah dari Allah Swt. Dia yang mengizinkannya. Syukur Alhamdulillah,” tulis Raf.

Di ruangan komen, orang ramai mengucapkan tahniah di atas kemenangan Mawar. Mereka berpendapat, sikap merendah diri yang ditunjukkan Mawar berjaya memikat hati para peminat.

Untuk rekod, pasangan ini mendirikan rumah tangga bersama pada November 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Raden Muhammad Rafael.

Foto: Instagram Mawar, Raf Yaakob

Kredit: MH via Ohbulan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Trending Giler

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*