“Sediih Berbaur Lucu..” – Wawa Zainal Pakai PPE dalam rumah –

Umum mengetahui, usahawan dan pelakon terkenal Aeril Zafrel, telah sah dij4ngkiti Cov1d-19, semalam. Walau bagaimanapun, kesemua ahli keluarga dan kakitangannya disahkan neg4tif setelah melakukan ujian calit Rapid Test Kit (RTK) di sebuah klinik swasta.

Oleh kerana Aeril terpaksa menjalani ku4rantin di rumah, isteri dan anak-anaknya dipercayai tinggal di bilik berasingan agar kesemua mereka terhindar daripada w4bak berkenaan. Bagi mengambil semua barang keperluan diri yang diperlukan, gelagat Wawa yang memakai pakaian perlindungan diri (PPE) sewaktu hendak masuk ke dalam bilik tidurnya ternyata mencvri tumpuan netiizen.

Macam poc0ng dah

Nampak sekejap pun jadilah. Hehe macam poc0ng dah. Cer teka sapa?

Menurut isteri kepada Aeril iaitu Wawa Zainal, sebelum dia hendak naik ke ruang bilik tidur mereka, pelbagai barang keperluan sudah terlintas di dalam fikirannya. Antara barang yang ingin diambil ialah, pencuci muka, serum serta ubat-ubatan.

Ujar Wawa lagi, dia sempat memakai pakaian perlindungan diri sewaktu hendak mengambil semua barangan keperluan tersebut. Namun begitu, hanya pakaian sahaja sempat ‘dicapai’ sewaktu masuk ke dalam bilik. Ini kerana, dia berasa terlalu p4nas ketika memakai pakaian perlindungan tersebut .

Rata-rata netizien terhibur melihat gelagat Wawa sewaktu memakai PPE. Namun, ada juga yang sediih melihat Aeril yang terpaksa ku4rantin berasingan seorang diri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber: Aeril Zafrel, Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*