Netizan teruja tgk rumah Shuk Sahar yg baru siap deko. Tapi ramai pelik tengok kasut

Sebeum kant0i cvrang, Pelawak, pelakon, pengacara dan penyampai radio, Shuk Sahar berkongsi sesuatu yang agak menakutkan di Instagram miliknya.

Shuk memuat naik sedikit video pendek daripada live Instagram miliknya ketika membuat satu permainan teka teki di dalam lif.

“Saya betul-betul tak perasan dengan suara yang masuk dalam live saya. Saya memang tak dengar apa pun waktu live tu. Mula-mula saya live biasa je. Lepastu kami main teka-teka umur dan nama. Siapa menang dia dapat duit rm150.

“Kemudian saya tengok kat ruang komen semua kata ada suara orang menangis padahal saya tak dengar apa pun,” tulis Shuk pada entri video live tersebut.

Tambah Shuk, dia hanya menyedari perkara tersebut apabila ada orang yang menghantar rakaman live tersebut kepadanya dan mendengar sendiri bunyi seorang perempuan sedang menangis.

“Jujur saya cakap rumah saya ni baru duduk @rossa.sera ..dan belum sempat buat doa selamat lagi. Takpa esok saya cuba panggil ustaz untuk check benda apa sebenarnya,” tulis Shuk lagi.

Ramai peminat yang meninggalkan komen turut mengakui mendengar suara perempuan menangis tersebut.

“Seriuslah tadi saya ingat ada orang main-main sebab abg Shuk macam tak kisah,” tulis rihhadatul_978.

“Seram bai. Dahlah den dok rumah sorang-sorang. pi dengar pulak. Menyes4l,” tulis mahdaut.

“Dari awal live lagi saya dengar tapi buat tak endah jer. First masa teka beg tu lagi. Time tu dah ada bunyi nangis tapi buat bodo jer. Tak tau pula ada yang lain lagi. Seram,” komen uchopp_yus.

“Saya dengar dari first tadi. Masa Shuk nak vc pemenang nama sue. Tetiba dengar suara menangis. Ingat pendengara salah dengar. Tapi still sama dengar benda sama. Pastu first komen semua cakap benda sama. memang betul dasyat real first time dengar suara macam ni dalam live orang,” komen hairul_1692.

“Tu suara bini kau n4ngis!”

Susulan daripada itu, Instagram Shuk telah diserang oleh netizen terutamanya di ruangan komen posting terakhirnya yang turut viral kerana mendengar suara wanita menangis ketika dia sedang melakukan live IG bersama peminat.

Bini kau nangis dengan per4ngai kau tu

Dalam video tersebut, memang kedengaran dengan jelas suara wanita menangis dalam beberapa detik tanpa disedari pelawak terbabit sebelum dimaklumkan oleh netizen.

Melalui komen yang diterima, ramai yang memerli Shuk apabila suara tangisan tersebut mungkin suara isterinya yang sedih mengenangkan perangai suami tercinta bermain kayu tiga dibelakangnya.

Rumah Shuk Jadi Perhatian

Katanya rumah Shuk Sahar yang baru siap deko, ada pool table & bilik gaming.Cantik luas, tapi kenapa kasut sendiri ada kat rumah perempuan lain?

Kasut hitam yang didakwa milik Shuk Sahar ketika Isteri beliau datang ke rumah skand4al suaminya itu

“Bila masa aku campak kasut kat kau?”- Fara tampil pertahankan diri

Pergelutan antara isteri Shuk Sahar, Rossalennah Natassyiah Asshaferah bersama wanita dikenali sebagai Fara Salleh makin ‘panas’ apabila mereka saling berbalas kenyataan di Instagram (IG).

Menerusi posting terbaru Rossalennah, dia memuat naik tangkap layar kenyataan dikeluarkan Fara menerusi IG Storynya.

“Semalam kau kata nak call Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) kalau aku tak bagi kau masuk. Aku persilakan kau call JAIS, aku siap bagitau call polis.

“Memang aku tak bagi masuk sebab rumah aku. Aku boleh tunjuk tour satu rumah kalau betul sembunyikan manusia dalam rumah,” katanya.

Menurut Fara lagi, dia juga tidak menghalau Rossalennah seperti didakwa isteri penyampai radio itu.

“Bila masa aku halau kau, nak tunggu depan rumah sampai manusia kau cari tu keluar.

“Bila masa aku dirayu sambil kau menangis. Bila masa aku campak kasut dekat kau,” katanya.

Sementara itu, menurut Rossalennah dia mempunyai bukti kukuh selain turut mendakwa jiran kawasan berkenaan turut menyaksikan kejadian tersebut.

“Sudah jelas bukti semua ada, melawan lagi post di IG semua,” katanya.

Terdahulu, Rossalennah mendedahkan suaminya itu masih lagi menjalinkan hubungan dengan wanita tersebut.

Jelas Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber  : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*