[VIDEO] Nikah Dengan Askar, Pengantin Minta M4af Jalan Iaju Ke Pelamin Mcam Kawad Kaki.

Setiap pasangan yang telah berkahwin pastinya pernah merasai m0men berjalan menuju ke pelamin yang pastinya sangat mend3barkan.

Mana tidaknya, puluhan mata memerhatikan tiap langkah yang boleh sahaja membuatkan pihak pengantin berasa se.gan andai perhiasan atau gerak-geri kurang kena pada pandangan mata tetamu.

Jalan laju ke pelamin.

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian seorang wanita di aplikasi Tiktok menggunakan nama ryna mohamad, dia telah mem.uat naik video majlis persandingannya ketika dia dan suami berjalan menuju ke pelamin.

Apa yang menarik perhatian adalah cara jalan mereka yang begitu laju seolah-olah sedang berkawad kaki. Hal ini berkemungkinan kerana suaminya merupakan seorang tntera dan sudah terbiasa berjalan laju seperti itu.

Video:

Pakai kasut 7 inci nasib tak terpeIeot

Wanita itu juga turut terfikir-fikir andai sahaja dia terjatuh ketika majlis persandingannya pasti maIu besar memandangkan dia memakai kasut tumit setinggi 7 inci.

Video:

Walau bagaimanapun, hal tersebut tldak berlaku dan majlis berjalan dengan lancar sahaja.

Perkongsian tersebut nyata membuatkan ramai terhibur dengan masing-masing bersel0roh diruangan komen ryna mohamad.

Mereka juga menyarankan agar sesiapa yang berkahwin dengan anggota tntera perlu memberi arahan ‘jalan perlahan’ terlebih dahulu jika e.nggan melihat mereka berjalan laju menuju ke pelaminan.

Sorry sis tergelak!

Sumber:omm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*