Suami tak suka kucing berakhir jadi ‘GF’, gelagat makan kongsi cuit hati wanita2

Sememangnya ada yang terlalu suka dengan haiwan comel ini namun tidak dinafikan ada juga yang sebaliknya kerana tidak semua mempunyai kegemaran yang sama.

Sepertimana yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok ini pula apabila menceritakan tentang kisah suami yang tidak suka dengan kucing pada awalnya namun nampaknya berakhir sebaliknya pula.

Tentu sahaja perkongsian ini mendapat perhatian wargamaya kerana kucing bernama Mawar ini dilihat begitu mesra dengan suami kepada pengguna TikTok atas nama Ainmok_Ar.

IMG_20210430_094118

Ujar dia bahawa suaminya ini bukanlah tidak suka dengan kucing namun hanya biasa-biasa sahaja apabila dengan si comel itu dan berbeza pula dengannya.

Namun ternyata selepas beberapa tahun, lelaki yang dikahwininya itu tidak disedari bahawa si comel bernama Mawar dijaga dengan begitu baik sehingga menjadi girlfriend buat suaminya itu.

Biarpun begitu, lebih mengejutkan buat wargamaya yang melihat ruangan komen perkongsian tentang suaminya bersama si comel itu rupa-rupanya ramai para wanita mengalami yang sama. Siapa sahaja yang tidak cair dengan kecomelan haiwan ini.

“Aku pelik kenapa kucing…”

Kucing

“Sama la husband kita, dia takut kucing. 3 tahun kahwin…”

Kucing

“Laki aku pon tak suka kucing, alah dengan bulu dia. Selalu kena bebel kalau masukkan kucing…”

Kucing

Dalam pada masa yang sama, anda boleh baca juga antara artikel yang menarik dan menghiburkan ini dibawah seperti berikut:

SumberAinmok_Ar.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*