Foto Bell Ngasri & adik undang ramai tertanya2 rahsia kekal ’17 tahun’

Jika anda peminat filem tempatan antara filem yang hangat menjadi perbualan sejak kebelakangan ini merupakan filem berjudul 18 Puasa di Kampung Pisang yang memaparkan telatah lucu gandingan ramai pelakon legend.

Antaranya merupakan lakonan daripada Bell Ngasri yang memuaskan hati penonton terutama yang mengikuti siri kisah yang mengaitkan puasa itu.

Walau bagaimanapun, adik pelakon ini yang dikenali sebagai Anne Ngasri turut merasa bangga dengan kejayaan Bell Ngasri sebagai seorang artis yang komited. Anda pasti tahu dengan usia Bell Ngasri yang kini mencecah 40 tahun, kaca televisyen cukup diwarnaikan dengan lakonan dan lawak yang menghiburkan darinya.

 

Bell Ngasri

Jadi Anne Ngasri juga mengucapkan tahniah dan berdoa agar abangnya itu sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan lebih berjaya.

“Tahniah buat Bell Ngasri, seorang artis yang sangat-sangat committed dengan kerjanya. Semoga Bell sentiasa diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan lebih lagi rezeki, lebih berjaya.” Tulis adik pelakon utama filem 18 Puasa di Kampung Pisang ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anne Ngasri (@annengasri_official)


Sementara itu, peminat kedua-dua selebriti itu juga tertanya-tanya rahsia awet muda mereka yang pastinya ramai melihat adik Bell Ngasri mahupun dirinya itu masih dilihat seperti berusia 17 tahun.

“Saya membesar dengan cerita-cerita Bell… tetap muda”

Bell Ngasri

“Rahsia Bell nampak muda…”

IMG_20210507_084342

“Adik dan abang yang sweet 17 mukanya…”

Bell NgasriIMG_20210507_084423

 

SumberAnne Ngasri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*