Aeril Zafrel Sempat Mengusik Wawa Sebelum Salam Raya, “Haha Muzik Over Main Peranan”

Pasangan selebriti yang sering membuatkan peminat terhibur dengan telatah mereka ini kembali dengan satu video baru. Aeril Zafrel dan Wawa Zainal adalah pasangan suami isteri yang juga usahawan. Mereka antara selebriti yang sering mencuri perhatian ramai.

Malah dalam satu video baru yang dimuat naik oleh Aeril Zafrel di laman Instagram miliknya telah membuat wargamaya berdekah! Dalam rakaman itu kelihatan Wawa Zainal yang mana video itu dirakam menggunakan filter. Di ruangan kapsyen, Aeril Zafrel menulis seperti berikut:

Memang kuat mengusik betul! Berikut adalah rakaman Aeril Zafrel sempat mengusik Wawa Zainal sebelum raya yang dimuat naik olehnya itu:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)


Alahai, kesian Wawa Zainal! Nasiblah ye Wawa dapat suami yang macam ni. Nakal betul! Kalau korang dapat suami sejenis kaki mengusik macam ini apa yang akan korang buat?

Apa-apa pun video tersebut telah meraih lebih 100 ribu tontonan dan 18 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur dengan rakaman Aeril Zafrel sempat mengusik isterinya ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Hahaha tak boleh jahat lagi ea”

Aeril Zafrel Sempat Mengusik 3

“Hahaha hadoii lenggang lenggok”

Aeril Zafrel Sempat Mengusik 2

“Hahaha muzik over main peranan”

Aeril Zafrel Sempat Mengusik 1

 

SumberAeril Zafrel

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*