Masa kanak2 tersepak bola kena kepala, rupanya ‘jodoh’ selamat kahwin

Rasanya setiap orang mempunyai kenangan atau pengalaman merasai situasi yang melucukan disaat masih kecil dan ada sesetengah tidak dapat melupakan kenangan tersebut sehingga masih teringat sampai sekarang.

Kenangan pasangan yang sah bergelar suami dan isteri di masa kecil ini pula menjadi bualan wargamaya selepas dikongsikan menerusi ruangan aplikasi TikTok.

Kelihatan seorang kanak-kanak lelaki dan perempuan sedang bermain bola dihalaman rumah namun satu kejadian mengejutkan berlaku sehingga menyebabkan situasi bertukar panik.

Kahwin

Namun selepas itu muncul pula satu pasangan yang selamat mendirikan rumah tangga tetapi rupa-rupanya suami dan isteri ini adalah identiti kanak-kanak tersebut.

Inilah dinamakan jodoh apabila masa kanak-kanak lelaki dan perempuan dalam video tersebut bermain bola lalu terkena kepada kanak-kanak perempuan namun tidak disangka-sangka rupanya yang tersalah menerima tendangan bolanya itu merupakan jodohnya dan selamat kahwin.

Ternyata situasi yang dialami pasangan ini yang akhirnya kahwin membuatkan wargamaya meninggalkan respon mereka dengan berseloroh mengenai tendangan cinta mereka ketika kecil itu.

“Oo.. camtu nanti aku bagi flying kick kat girlfriend aku”

IMG_20210510_131102

“Dulu masa saya kecik, suami saya pernah langgar saya dengan basikal. Sudahnya jodoh ape nak buat jodoh sebelah rumah…”

IMG_20210510_131124Kahwin

 

SumberTikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*