Gara2 takut katak, ramai faham perasaan wanita ini sampai panjat tembok rumah

Apabila menyebut tentang perkara yang ditakutkan oleh seseorang sememangnya tidak boleh dibawa main kerana hanya yang mengalami sahaja yang dapat memahami bagaimana perasaan takut itu membuatkan seseorang itu melakukan apa-apa sahaja.

Perkara itu juga jelas kelihatan dalam satu rakaman video yang dimuat naik oleh pengguna aplikasi TikTok Tyrakasim yang memaparkan seorang wanita yang sangat geli dengan katak.

Sebelum ini, banyak yang boleh kita saksikan di media sosial dengan telatah geli seseorang itu terhadap lipas sehingga ada yang menjerit ketakutan.

Tikus

Namun begitu, ketakutan wanita ini terhadap seekor katak disaat beraya kerana geli dengan haiwan terbabit mengundang wargamaya juga faham dengan wanita tersebut.

Video itu juga mendapat lebih 50ribu tanda suka ramai kerana telatah wanita terbabit yang sanggup memanjat tembok rumahnya kerana tidak ingin katak tersebut menganggunya.

Namun dengan pantas salah seorang ahli keluarganya menghalau haiwan terbabit memandangkan wanita tersebut juga sangat takut dan menangis.

Sementara itu, diruangan komen pula wanita terbabit membuatkan wargamaya juga terhibur namun tetap memahami perasaannya yang takut dengan katak dan tindakannya itu membuatkan wargamaya tidak hairan.

“Geng takut katak…”

IMG_20210514_173038

“Aku tak terkejut akak tu boleh panjat atas tu…”

IMG_20210514_173048

“I feel you sis…”

Tikus

SumberTyrakasim

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*