Zulin Aziz Kembali Dengan ‘Drama Bollywood’, “Dia Buat Dah”

Sejak dari PKP 1.0 tahun lalu lagi, seorang selebriti berbakat besar ini iaitu Zulin Aziz sudah pun mula menghasilkan pelbagai drama Bollywood dan berkongsikannya di Instagram. Hasil lakonan dan suntingan babak serba sedikit dari lakonan pelakon Bollywood sepertu Arjun Rampal, Shah Rukh Khan dan banyak lagi.

Malah ‘drama Bollywood’ yang dihasilkannya ini pernah mendapat perhatian pelakon terkenal dari negara tersebut, Arjun Rampal. Daya kreativiti Zulin Aziz ini bukan sahaja membuatkan pengikutnya di laman itu terhibur malah ramai tak sangka babak yang dihasilkannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by زولين عزيز (@zulinaziz)


Biarpun begitu, sempena berita negara akan melalui fasa lock down sekali lagi semalam, Zulin Aziz telah memuat naik satu video drama Bollywood yang dihasilkannya. Malah di ruangan kapsyen, Zulin bertanyakan pada pengikutnya adakah mereka bersedia dengan video-video drama darinya itu.

Berikut adalah muat naik Zulin Aziz kembali dengan drama Bollywood ini:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by زولين عزيز (@zulinaziz)


Perkongsian di Instagram selebriti ini telah meraih lebih 152 ribu tontonan dan 19 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan video Zulin Aziz kembali dengan drama Bollywood ini. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Dia start enjin lockdown dah”

Zulin Aziz Kembali Dengan 3

“Kak Zulin ni kalau tak wat lawak memang tak sah”

Zulin Aziz Kembali Dengan 2

“Dia buat da…Go sis go I follow u”

Zulin Aziz Kembali Dengan 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*