Dua Beranak Luang Masa Berbual Sentuh Hati Ramai, “Ada Interaksi Kat Situ”

Hubungan antara ahli keluarga yang lain tidak akan terputus walau apa juga yang terjadi. Apatah lagi bila seorang anak perempuan biasanya cukup rapat dengan bapa mereka. Sejak dari kecil lagi boleh nampak hubungan anak dan bapa yang cukup rapat dan manja.

Dalam perkongsian satu rakaman di Twitter ini telah mencvri perhatian ramai. Video tersebut dipaparkan kelihatan seorang kanak-kanak perempuan sedang meluangkan masa berbual dengan bapanya. Kedengaran dengan jelas dua beranak ini berbual mengenai satu topik yang cukup santai.

Apa yang lebih mencuri perhatian ramai adalah gelagat si cilik ini yang memberikan reaksi dalam setiap apa yang dibualkan oleh bapanya. Jom layan telatah dua beranak luang masa berbual ini yang dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter dengan nama akaun @fyaireez:

Alahai comel betullah reaksi anak kecil ini. Nampak sangat bijak sungguh! Perkongsian telatah dua beranak luang masa berbual ini telah meraih lebih 700 ribu tontonan dan 24 ribu retweets serta 41 ribu likes. Rata-rata warganet memuji dua beranak luang masa bersama ini. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Bila tengok Yaya ni aku pulak jadi rasa excited nak join dengar citer…”

“Suka tengok bapak story dekat anak. Once dah besar nanti mesti dia tak kekok nak story apa2 kat parents”

“Teringin nak ada anak macam Yaya ni dah la cute bijak pulak tu”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*