Nadia Brian Tampil Cantik Berhijab, “InsyaAllah One Day”

Pelakon jelita bernama Nadia Brian ini bukanlah baru dalam industri hiburan tanah air. Cukup cantik dan berbakat dalam bidang lakonan, Nadia Brian juga memiliki 950 ribu followers di Instagram.

Sering berkongsikan aktiviti hariannya menerusi laman sosial itu, ramai peminatnya kagum dengan Nadia Brian yang pandai menjaga tubuh seperti bersenam dan sebagainya. Bagaimanapun, baru-baru ini perkongsian foto Nadia Brian tampil cantik berhijab turut mencvri perhatian ramai.

Dalam perkongsian tersebut kelihatan kejelitaan Nadia Brian terserlah dengan mengenakan tudung berwarna pink belacan. Berikut adalah perkongsian yang dimuat naik menerusi laman Instagram miliknya itu:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nadia B ?? (@nadia.brian)


Wow, nampak sungguh ayu dan berbeza! Perkongsian Nadia Brian tampil cantik berhijab ini sudah tentunya membuatkan mata sejuk memandang. Sempat juga pelakon wanita ini menulis di ruangan kapsyen, “InshaAllah, one day. Kita doa yang baik-baik”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nadia B ?? (@nadia.brian)


Malah foto tersebut telah meraih lebih 12 ribu likes dan ratusan komen. Manakan tidak, menerusi perkongsian lain-lain sebelumnya penampilannya cukup berbeza sekali.

Apa-apa perkongsian itu telah membuatkan warganet memuji penampilannya itu. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Siyes cantik sangat camni. InshaAllah”

“Cantik akak Nadia pakai tudung”

“Ya Allah kak Nadia Brian cantik sangat2”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*