Bajet RM9 nak bagi hadiah buat adik sentuh hati wanita ini untuk bagi free bikin netizen terharu

Dalam rezeki kita, ada rezeki orang lain begitulah yang dikatakan oleh seorang wanita apabila tersentuh hati dengan seorang pelanggannya.

Wanita ini difahamkan bekerja sebagai seorang peniaga yang menjual suprise box yang mana ia boleh dijadikan sebagai hadiah untuk ulang tahun kelahiran, perkahwinan dan sebagainya.

Bercerita mengenai kisah salah seorang pelanggannya yang ingin memberikan hadiah buat adiknya yang akan menyambut ulang tahun kelahiran mengundang netizen juga sama terharu dengan tindakan wanita itu terhadap pelanggannya yang mempunyai bajet wang sekitar RM 8 hingga 9.

Meskipun tiada duit begitu banyak namun dia akan mengumpulnya. Wanita ini bagaimanapun akui tiada siapa yang sampai hati melihat situasi itu dan begitu jugalah dirinya.

Jadi dia membungkus begitu banyak makanan berserta satu anak patung dan membuat keputusan untuk memberikannya secara percuma.

Tindakan baik wanita itu menarik perhatian ramai dan menyentuh hati netizen lalu rata-rata yang melihat videonya mengambil peluang itu untuk mendoakan dia yang berkongsi rezeki dengan pelanggannya tersebut.

“Aaa sebaknya. Moga hubungan adik beradik tu sentiasa baik dan awak dimurahkan rezeki”

“Alhamdulillah. Masih ada orang baik hati macam sis ni. Semoga perniagaan sis sentiasa…”

“Mulianya hati saudari, semoga dilimpahkan lagi rezeki yang meluas”

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*