Oyen Lepak Dalam Mesin Basuh Pelik Tengok Air Keluar, “Dia Ingat Air Terjun Kot”

Memiliki haiwan peliharaan kadang-kadang dapat mengisi rasa kekosongan dan kebosanan. Haiwan seperti kucing menjadi pilihan ramai untuk dipelihara. Bukan itu sahaja spesis haiwan ini juga kadang kala memberikan hiburan kepada pemiliknya.

Baru-baru ini rakaman gelagat seekor kucing berbulu oren duduk di dalam mesin basuh telah mencvri perhatian ramai. Sering dipanggil Oyen, kucing berbulu oren juga turut selalu dikaitkan dengan kenakalan mereka.

Namun begitu, Oyen di dalam rakaman ini memang aneh. Kucing ini duduk di dalam mesin basuh yang berisi pakaian dan merenung ke arah air yang keluar. Macam sedang perhatikan sesuatu yang sangat pelik baginya pun ada. Berikut adalah rakaman Oyen lepak dalam mesin basuh yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama akaun @maurosalazar2846:

Dah kenapa ‘keras’ je duduk dalam mesin basuh tu? Agak-agaknya apa yang sedang difikirkan si Oyen itu ya? Jangan dibasuh sekali Oyen dalam mesin basuh itu sudahlah ya. Apa-apa pun perkongsian rakaman telatah Oyen lepak dalam mesin basuh ini telah meraih lebih 3.6 juta tontonan dan membuatkan warganet meninggalkan reaksinya di ruangan komen seperti berikut:

“Dia ingat air terjun kot”

“Nasib perasan dia ada dalam tu hadoii la oyen”

“Hahahaha air terjun la tu”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*