Alisa Aisyah Buat Food Review Comel Habis, “Ger4mnya Tengok!”

Telatah anak kedua kepada pelakon, Hairul Azreen dan pasangannya Hanis Zalikha ini sering sahaja mencvri perhatian ramai. Wajahnya yang comel dan bijak, populariti Alisa Aisyah boleh dikatakan setanding dengan artis popular yang lain.

Apatah lagi bila anak comel ini bergabung dengan abangnya, Yusuf Iskandar. Memang boleh buat geram dengan kecomelan mereka! Malah baru-baru ini video Alisa Aisyah turut mendapat perhatian peminatnya di sosial media.

Dalam perkongsian tersebut kelihatan Alisa Aisyah buat food review bersama ibunya, Hanis Zalikha. Telatah anak kecil yang sangat sukakan menu dalam video kali ini membuatkan ramai ger4m dengannya. Berikut adalah rakaman Alisa Aisyah buat food review yang dimuat naik di Instagram milik Hanis Zalikha:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha)


Alahai comel dan bijak betul! Memang boleh terpengaruh nak cuba juga makanan yang dicuba si cilik ini. Nampak sedap sungguh tu! Perkongsian rakaman ini telah meraih hampir 700 ribu tontonan dan 97 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan gelagat Alisa Aisyah ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Geramnya tengok Alisa comel sangat”

Alisa Aisyah Buat Food Review 3

“Berlagu-lagu lagi nom nom nom nom cute betul”

Alisa Aisyah Buat Food Review 2

“Harap dapat anak comel dan bijak macam Alisa”

Alisa Aisyah Buat Food Review 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*