Kecomelan Anak Eyra Hazali Cvri Perhatian Lagi, “Eii Ger4mnya Pipi Dia”

Satu-satunya cahaya mata buat Eyra Hazali dan pasangannya yang bernama Hayder Qhalish ini sering mencvri perhatian ramai dengan kecomelannya. Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula mencebvri bidang seni ini sejak dari kecil lagi.

Umum sedia tahu suaminya pula adalah pemain bola sepak bernama Muhammad Haziq Nazli. Manalah tumpanya kuah kalau tidak ke nasi, anaknya Hayder Qhalish ini sungguh comel sekali.

Dalam perkongsian terbaharu, Eyra Hazali memuat naik satu video yang memaparkan dirinya dan anak comelnya itu. Menerusi perkongsiannya itu kelihatan pelakon wanita ini sedang bermain dengan anaknya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)


Hayder Qhalish diagah berulang kali dan kelihatan anak kecil ini tertawa dengan perbuatan ibunya itu. Malah anak kecil ini cukup comel bila tersenyum dengan rambut yang diikat. Berikut adalah rakaman kecomelan anak Eyra Hazali yang dikongsikan oleh selebriti ini:

Bukan main lagi si kecil ini terhibur bermain dengan ibunya itu! Perkongsian video pendek kecomelan anak Eyra Hazali ini telah meraih lebih 185 ribu tontonan dan 4, 600 retweets serta 20 ribu likes. Rata-rata warganet geram menyaksikan telatah anak Eyra Hazali ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Alahai memang mak2 ni kena jadi badut demi nak buat ketawa yek. Comelnya lahaiiii”

“Suka betul buat baby cam ni. Dia tak kan pernah rasa bosan nak gelak sampai bila2”

“Ger4m eh tengok. Leher mana leher hehe..”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*