[VIDEO] Kucing duduk santai atas pokok, gadis ngadu dekat mak bikin berdek4h- “Kaki rep0rt…”

Kucing merupakan haiwan peliharaan yang boleh dikatakan memang tak kering gusi menonton telatahnya yang lucu dan boleh buat pemilik juga tepuk dahi memikirkannya.

Terutama di ruangan media sosial yang kini telah ramai pengguna Facebook, Twitter mahupun di aplikasi TikTok sporting memuat naik tentang si bulus mereka.

IMG_20210811_095134

Bagi pengguna TikTok atas nama,Noai

Anoy dengan kucing peliharaan diberi nama Gajus ini rasanya sangat next level apabila meluangkan masa bersama dimana rakaman yang dikongsikan ini juga mengundang ramai ketawa besar.

Apa tidaknya, kucing peliharaannya ini sempoi duduk santai di atas salah satu pokok milik maknya dan akhirnya perkara itu kantoi selepas dia melihatnya.

Lebih melucukan kucing yang diberi nama gajus dengan selamba duduk santai atas pokok itu terus dingadukan kepada maknya dan berlakulah pelbagai dialog yang menghiburkan antara dia dan si comel itu.

Lalu video di aplikasi TikTok itu menerima hampir 70,000 tanda suka netizen berserta ratusan reaksi lucu mereka tinggalkan di ruangan komen yang tidak dapat menahan daripada tercuit hati dengan telatah si comel bersama pemiliknya itu.

“Gajus sedang mencari jalan untuk melarikan diri…”

“Aihh datang lak kaki ngadu nk hahaha”

“Dia nak menyamar jadi tanah…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*