[VIDEO] Lelaki Kongsi Cara Kunci Pintu Gaya Bijak, “Bukan Sembarang Pintunya”

Setiap kediaman tidak kira terletak di bandar atau pun desa pastinya ada sistem keselamatan tersendiri. Kunci pintu rumah pun dikira salah satu cara untuk mengelakkan dari pencuri masuk dan menjaga keselamatan seisi rumah.

Jika kebiasaannya kita mengunci pintu rumah dengan menggunakan anak kunci dan mangga, namun baru-baru ini satu video yang memaparkan cara canggih untuk jaga keselamatan rumah. Dalam rakaman itu pada awalnya ditunjukkan satu teknologi moden untuk mengunci rumah.

Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah apabila seorang lelaki kongsi cara kunci pintu gaya bijak. Nampaknya dia hanya menggunakan tombol pintu yang diasingkan dari pintu sebagai ‘kunci’. Perkongsian lelaki ini telah membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah rakaman lelaki kongsi cara kunci pintu gaya bijak yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @qq97an:

Lain macam juga cara lelaki ini kunci pintu rumah dia! Perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 29 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Mahu ketawa tapi takut dosa”

Kunci Pintu Gaya Bijak 3

“Rasanya jangan diletak di sana. Buat salinan tombol pintunya, jadi setiap orang pegang tombol pintunya dijamin pencvri tidak tahu”

Kunci Pintu Gaya Bijak 2

“Pintu bukan sembarang pintu”

Kunci Pintu Gaya Bijak 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*