[VIDEO] Pergi J&T tak bawa sekali bikin anak bulus mer4juk, “Aiyok sis…”

Haiwan peliharaan seperti kucing jangan anda tak tahu turut mempunyai sifat yang boleh merajuk malah banyak kali kita dapat melihat perangai comel mereka yang kadang kala boleh buat kita sendiri tercuit hati.

Mana taknya, apabila merajuk sudah tentulah kena pujuk dan tidak boleh dibiarkan sebelum semakin par4h. Seperti mana yang dihadapi oleh individu ini.

IMG_20210819_091930

Kisahnya dengan anak bulus itu bukan sahaja menarik perhatian dengan ribuan mata pengguna TikTok menonton telatahnya malah netizen juga ‘geram’ dengan kecomelannya.

Pandai sungguh merajuk, ujar pemilik akaun atas nama Bbysxlilac ini dimana dia berkata bawa dirinya ke pusat penghantaran barang, J&T namun tidak membawa anak bulus kesayangannya itu.

Sebaik pulangnya dia dari J&T, anak bulus comelnya itu sudah menunggu depan pintu dan duduk sahaja di situ sekali gus tidak ingin bergerak sama sekali.

Ternyata kucing kesayangan yang dipeliharanya itu merajuk disebabkan tidak dibawa jalan-jalan sehinggalah dipakaikan baju seolah-olah nak pergi jalan.

Menjenguk juga di ruangan komen menerusi video yang dimuat naik di TikTok itu nampaknya masih merajuk si comel itu lalu ditingalkan bermacam-macam reaksi oleh netizen.

“Amboi merajuk la tu…”

IMG_20210819_094330

IMG_20210819_094242

“Baik bawa dia jenjalan sis hahaha kang…”

Bulus

Pun begitu, akhirnya dia membawa juga si bulus itu berjalan-jalan dan jelas kelihatan mood gembira selepas merajuk. Comel sungguh!

Sumber : TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*