“Kucing Pun Tahu Erti Persahabatan” [VIDEO] Kucing Ini Selalu Menjaga Dan Tak Pernah Meninggalkan Sahabatnya Yang Lvmpuh

Mempunyai sahabat adalah perkara yang terbaik dalam hidup seseorang. Tidak kira manusia atau haiwan, masing2 mempunyai definisi untuk sahabat, iaitu yang selalu berada di saat jatuh bangun kita.

Kisah sahabat yang dikongsikan oleh seseorang yang dikenali sebagai @mei chloe di aplikasi Tik Tok membuatkan ramai tersentuh hati iaitu kisah persahabatan dua ekor kucing. Kucing yang lvmpuh itu diberi nama Si oren manakala kucing yang sihat itu diberi nama Abu.

Si oren tu lvmpuh kedua2 kaki belakang tetapi ianya tidak menghalang si oren daripada berjalan ke sana ke mari untuk mendapatkan makanan. Tetapi si abu tetapi menemani ke mana si oren pergi.

Video tersebut mendapat beratus ribu tontonan dan beribu komen kerana dua ekor kucing itu saling bergantungan. Kucing yang sihat itu tidak pernah meninggalkan kucing yang lvmpuh itu keseorangan. Saat mereka tidur pun mereka saling mengh4ngatkan badan mereka bersama.

Video:

@mei.chloe

definisi sahabat sejati #pecintakucing #kucingjalanan #catlover #fyp #fypシ

♬ Untukmu Aku Bertahan – Afgan

Sahabat yang sejati, walaupun mereka adalah haiwan yang tiada akal seperti kita manusia, tetapi mereka masih hargai antara satu sama lain. Sentiasa bersama walau ke mana pun mereka bersama.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*