Vivy Yusof OOTD Tengah Sarat Meng4ndung, Sekali Benda Lain Yg Siti Nurhaliza Perasan

Seri wajah Vivy Yusof jelas terpancar sepanjang ham.il anak keempatnya itu, meski usahawan wanita ini sentiasa sibuk dengan jadual kerja yang padat namun dirinya tetap kelihatan cergas malah penampilannya diri juga sangat terjaga.

Melihat penampilan dan gaya Vivy pada hari ini yang mengenakan blous bunga kuning yang dipadankan dengan seluar slim fit rona hitam membuatkan orang ramai terpegun melihat kejelitaan wanita ini.

Tambahan lagi, penyanyi tersohor negara Dato Siti Nurhaliza juga tertarik dengan penampilan Vivy sambil memakai kasut tumit tinggi meskipun dirinya sedang sarat hami1l pada ketika ini.

Dato Siti Nurhaliza meluahkan rasa kagum terhadap Vivy Yusof, yang masih mampu memakai kasut tumit tinggi dalam keadaan sedang diri sedang sarat.

Usahawan dan pengasas tudung dUCk Scarves, Datin Vivy Yusof mengumumkan berita gembira di Instagram apabila mengesahkan dia kini ham1il anak keempat.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vivy Yusof (@vivyyusof)


Menerusi perkongsian itu, Vivy turut memuat naik gambar memaparkan alat ujian keham1ilan serta meluahkan rasa syukur di atas rezeki zuriat tersebut.

Perkongsian Vivy itu mendapat pelbagai reaksi daripada rakan artis netizen yang mengucapkan tahniah serta mendoakan proses kehamilan berjalan dengan lancar.

Menerusi satu lagi perkongsian, Vivy turut memuat naik video reaksi suaminya, Datuk Fadzarudin Shah Anuar sebaik sahaja mendapat tahu mengenai keham1ilan tersebut.

Vivy dan Fadza mendirikan rumah tangga pada tahun 2012 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Daniel Azim Shah, Mariam Iman Shah dan Sarah Ilham Shah.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*