[VIDEO] Net!zen Puji Ernie Nyanyi Lagu Casablanca Dalam Sepahtu Reunion, Cakap Lagi Sedap Daripada Nuha

Lagu Casablanca nyanyian Nuha Bahrin bersama Naufal Azrin menjadi siulan ramai selepas dilancarkan secara rasmi lebih kurang sebulan lalu. Ramai juga penyanyi lain turut merakam ulang (cover) lagu itu.

Namun paling mencvri perhatian ialah persembahan Ernie Zakri menyanyikan lagu tersebut ketika muncul menerusi sebuah rancangan televisyen.

Menerusi video yang dikongsi peminat, Ernie Zakri yang tampil sebagai artis jemputan dalam Sepahtu Reunion dilihat sedang mengadakan latihan sebelum bersiaran langsung. Lebih menarik, Ernie menyanyikan lagu Casablanca dengan cara tersendiri.

Casablanca versi Ernie

Dalam video berasingan pula, Ernie dilihat sedang menyanyi lagu tersebut dalam satu babak dia sedang mengelap meja di kedai makan ketika sesi siaran langsung. Tanpa mengubah irama lagu asal, Ernie berjaya melantunkan lagu tersebut dengan baik sekali.

Rak4man video yang dimuat naik di aplikasi TikTok itu kini sedang hang4t dibualkan wargamaya dek kerana kemerduan suara Ernie Zakri menyanyikan lagu h!t tersebut. Malah, ada yang memuji Ernie menyanyikan lagu tersebut dengan baik sekali jika dibandingkan dengan penyanyi asal.

VIDEO;

@erniezakrivocals

Sepahtu reunion malam ini ! #erniezakri #casablanca #ezvocal #fyp #fypage #fypシ

♬ original sound – Ernie Zakri Vocals – Ernie Zakri Vocals

@erniezakrivocals

Casablanca cover by Kak Ninie ! ? Siapa dah tengok full tadi ? #erniezakri #casablanca #sepahtureunion #fyp #fypage #fypシ

♬ original sound – Ernie Zakri Vocals – Ernie Zakri Vocals

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memberikan pujian dan terpesona dengan persembahan Ernie dalam rancangan tersebut. Ada juga yang meminta Ernie merakam ulang (cover) lagu tersebut bersama suaminya, Syamel.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber: erniezakrivocals / Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*