[VIDEO] “Boleh letak kt pam minyk ni” – Alif Satar kongsi cara hilangkan str3ss, nak4l jugak alif nii

Pelakon dan penyanyi yang serba boleh iaitu Aliff Satar merupakan seorang selebriti yang serba boleh. Menyanyi, mengacara, dan kini semakin rancak berlakon dan lakonannya yang cukup berkesan sangat dipuji oleh ramai peminatnya.

Walaupun Aliff Satar seorang selebriti terkenal malaysia tetapi beliau tidak pernah mempunyai kontr0versi yang memburukkan nama beliau. Aliff dikenali sebagai seorang suami dan ayah yang sangat baik kepada isteri dan anak-anaknya.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi reel apabila sebuah video Aliff yang sedang bermain dengan mesin angin yang digunakan oleh stesen minyak untuk mengisi angin belon bergerak- gerak yang terletak di tepi premis mereka untuk mengajak orang supaya menggunakan perkhidmatan mereka.

Video itu telah mendapat beribu tontonan yang masing-masing terhibur melihat lawak Aliff itu. Oleh kerana aliff sedang memakai jubah yang seakan- akan belon itu jadi mungkin aliff ingin mencubanya. Dengan lengok yang hampir serupa, membuatkan ramai yang memuji usahanya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alif Satar®️ (@alifsatar)

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji usaha itu yang menjadi dan ramai juga yang tergelak kerana serupa belon bergerak, dah semacam kembar dah.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Instagram alifsatar, sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*