[VIDEO] Gelagat Isaac Raees mengaku anak Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza buat ramai terhibur

Siapa sahaja yang tidak kenal pasangan selebriti popular iaitu Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza. Kehidupan peribadi mereka sering mendapat perhatian daripada kalangan warganet lebih-lebih lagi dengan kehadiran cahaya mata mereka yang pertama.

Si kecil bernama Isaac Raees itu sebelum ini dilahirkan di Perth, Australia yang merupakan lokasi kediaman keluarga pelakon wanita berkenaan. Kini, pejam celik dah setahun lebih usia permata hati kepada pasangan selebriti terkenal Zahirah Macwilson dan juga Aiman Hakim Redza itu.

Baru-baru ini Isaac sekali lagi mencvri tumpuan ramai, dimana menerusi video yang dimuat naik di laman instagram rasmi milik Zahirah, kana-kanak itu dilihat petah bercakap dengan mengakui dirinya merupakan anak kepada Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza.

“ANAK AMAN & EEEWAAAA,” tulis Zahirah di ruangan kapseyn.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zahirah Macwilson (@zahirahmacwilson)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 29.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Isaac Raees . Malah, suaminya iaitu Aiman Hakim Redza turut memberikan respon terhadap pautan itu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram zahirahmacwilson

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*