“Jangan Buat Main-Main..” – Lama Menyepi, Mamat Exist Muncul Di ‘Kondangan’, Bikin Net!zen Terkeejut

Menerusi satu perkongsian video yang dimuatnaik oleh satu pemilik akaun Tiktok Norsolehasamat. Beliau yang berkongsi mengenai Mamat Exist atau nama sebenarnya ialah Mohd Ali Kamarudin atau lebih dikenali sebagai Mamat Exist ialah seorang penyanyi lelaki Malaysia.

Beliau ialah bekas vokalis kepada kumpulan pop rock Exists. Beliau bergerak secara solo pada tahun 1995 dan popular dengan lagu “Salju Di Danau Rindu” dan “Hanya Engkau Kekasih”.

Menurut video tersebut, Mamat Exist yang menyanyikan lagu yang berjudul ‘Salju Di Danau Rindu’ nyanyiannya sendiri yang dikeluarkan pada tahun 1997. Beliau yang menghadiri satu kenduri di satu tempat mendengar karaoke di situ tidak menyangka bahawa Mamat Exist yang menyanyikan lagu tersebut.

VIDEO;

@norsolehasamat

pegi kondangan, dgr org karoke tp suare mcm dlm kaset. toleh2………….. sila sambungkan. #mamatexist #serom8 #kondangan #fypdongggggggg #masukberanda

♬ original sound – Norsoleha Samat – Norsoleha Samat

Rata-rata netizen juga meluahkan rasa kagum serta mendoakan yang terbaik buatnya dan berharap dia dapat meneruskan bakat yang dimilikinya itu.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber ; TIKTOK / https://www.siakapbesi.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*