“Satu Pun Takde Maksud..” – [VIDEO] Jep Buat Hal, Main Hent4m Je Cakap Versi Cina Kelantan, Cetus Hiburan Ramai

Menerusi satu perkongsian video yang dimuatnaik oleh pemilik akaun Tiktok Ceokeo76. Beliau yang berkongsi mengenai Muhd Nadzri Zainal Abidin atau lebih dikenali sebagai Jep Sepahtu.

Jep Sepahtu yang sememangnya dikenali dengan pelawak kini muncul pula di dalam satu program yang dinamakan Jenaka Kampung Kalut yang merupakan sebuah rancangan televisyen komedi situasi Malaysia yang diterbitkan oleh Primeworks Studios untuk siaran di TV3.

Ia dikenali sebagai Jawatankuasa Kampung Kalut sebelum bertukar nama kepada Jenaka Kampung Kalut mulai musim kedua dan mula tayangankan di TV3 bermula Februari 2016.

Berdasarkan video yang mencecah tontonan sehingga lebih daripada 700,000 itu yang menampilkan Jep Sepahtu. Dilihat melakonkan watak membuat pesanan di sebuah warung, dan kali ini dia membuat pesanan dalam versi cina dalam rancangan tersebut, namun sepatah apa pun yang dikatakan tidak difahami.

VIDEO;

@ceokae76

Jep cakap cina kelantan #jepsepahtu?

♬ bunyi asal – ABam CoWAy Kiut – Abam dreba VViP

Reaksinya sedemikian telah menc3tuskan tawa ramai termasuk lah rata-rata daripada netizen juga turut terhibur dengan gelagatnya.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; TIKTOK / https://www.siakapbesi.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*