[VIDEO] “Bawa bersabar dik.. Ayam tuh tak lari pun” – Aks1 budak kecik gel0joh buat ramai risau

Pepatah ada mengatakan bahawa orang perempuan dengan makanan memang tak dapat dipisahkan, tidak kiralah usia masih kanak2 ataupun sudah bayi tetapi bila melihat makanan, mesti sampai ke telinga senyumnya.

Ternyata bila melihat makanan, orang perempuan akan gembira sepanjang hari, kalau tengah marah pun akan reda melihat makanan. Tetapi ada juga yang tidak sabar melihat makanan sehingga mengg1git apa sahaja yang dianggap makanan.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di laman aplikasi Instagram Reel. Video itu memaparkan seorang kanak- kanak yang masih dalam lingkungan umur bayi perempuan yang sedang tidak sabar melihat ayam goreng sehingga kertas lapisan bawah itu pun dikunyahnya.

Video itu mendapat tontonan ramai warganet kerana kecomelan bayi yang comel itu yang membuatkan sesiapa pun ger4m bila melihat cubaannyanyang gel0joh dan tidak sabar untuk menjamah ayam goreng itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by XTRA (@tontonmy)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang meninggalkan komen comel bila melihat bayi yang “sihat” itu dan ramai yang geram melihat tangannya yang “sado” itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/tontonmy/, sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*