“Macam2 gaya dia berjalan” – Gelagat Oyen peragai pelik buat2 rosak bikin ramai ger4m

Umum mesti mengetahui bahawa kucing yang berwarna oren sememangnya menjadi kesukaan ramai, mungkin juga kerana sifat si oyen yang memang suka akan perhatian dan suka melakukan perkara2 yang pelik dan di luar kebiasaan mereka.

Tidak ada yang dapat menyangka apa yang si oyen ini fikirkan. Kadang-kadang mereka suka membuat nakal bersama-sama kucing yang lain. Sama seperti satu situasi yang berjaya dirakam oleh salah seorang pemilik si oyen ini mengenai ken4kalan si oyen.

Rakaman video tersebut memaparkan dua ekor kucing yang berwarna oren sedang berjalan – jalan di luar rumah tetapi salah seekor kucing berwarna oren itu atau selesa dipanggil Oyen telah membuat gerakan seperti dia tengah bermain dengan berjalan dengan kaki dan tanganya bertemu antara satu sama lain dan menjadikannya lawak untuk ditonton.

Menurut pemilik Si Oyen itu, kucingnya itu selalu membuat lagak yang melucukam itu sehingga ianya nampak seperti Oyen yang “rosak”. Bukan sahaja lawak, si oyen juga kacak dan juga kalau dipanggil untuk balik mesti oyen terus balik. Paling penting si oyen adalah kesayangan bagi semua dalam keluarganya.

Video:

@syaheeandhercats

Betul ke Oyen saya rosak ? kat mana boleh baiki ye aunty uncle?

♬ Si Gendut – Agus Gobang

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet meninggalkan komen comel kerana aksi oyen “rosak” itu dan ada juga yang komen bahawa si oyen ada kecacingan tetapi menurut pemiliknya, sudah diberikan ubat tetapi tetap oyen suka buat-buat rosak seperti sudah menjadi kebiasaanya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@syaheeandhercats, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*