Wanita Tudung Labuh Suruh Kahwin Balik Dengan Noor Nabila, Ini Respon Sharnaaz Ahmad

Rumah tangga kakak kepada selebriti popular, Neelofa iaitu Noor Nabila kembali menjadi bualan ramai apabila usahawan terkenal itu bertindak memadam semua gambar bersama suami, Engku Emran di Instagram (IG).

Kahwin balik

Isu itu membuatkan warganet tertanya-tanya sama ada benar mahligai yang dibina itu sedang berg0lak dan secara tidak langsung mengaitkan nama bekas suami Nabila iaitu pelakon Sharnaaz Ahmad.

Seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai @iranadhirah bertindak berani m4ti apabila cuba menjodohkan Sharnaaz dan Nabila kembali.

Ini berikutan tindakan Nabila yang mempertahankan bapa kepada anaknya, Jayden Ahmad yang did4kwa memvkul dan men3ndang seorang penghuni di kondominium di Segambut, baru-baru ini.

Jaga tepi kain orang

Ciapan itu telah mengundang pemilik nama Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad untuk memberikan reaksi. Kata pelakon berumur 36 tahun, tindakan wanita itu tidak seiring dengan penampilan dirinya yang bertudung labuh berdasarkan gambar profil.

Tidak habis di situ, wanita itu membalas, “Lah tak kvtuk pun kot. Rileks la.”

Pada Jun lalu, Nabila menafikan d4kwaan rumah tangganya sedang bermasalah. Katanya, dia dan suami memilih untuk jarang berkongsi foto bersama memandangkan ini perkahwinan kali ketiga untuk mereka berdua.

Nabila dan Engku Emran mendirikan rumah tangga pada 19 Mac tahun lalu.

Sebelum itu, Nabila pernah mendirikan rumah tangga dengan Sharnaaz pada 31 Mac 2017 dan berc3rai secara hakam pada 9 Julai 2020 di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Menerusi perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden yang kini berusia empat tahun.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*