[VIDEO] Tak Sempat Tngok Anak Naik Pelamin, Pasangan Nikah Depan Ibu Ten4t Sebelum Dijempvt Ilahi

Tak dapat digambarkan perasaan yang dilalui seorang wanita ini apabila terp4ksa menerima hakikat bahawa ibu tersayang ‘pergi’ mengh4dap Ilahi. Paling menyedihkan apabila si ibu men!nggal dun!a tiga hari selepas majlis pernikahannya berlangsung.

Arw4h ibu sempat tengok anak nikah

Kisah sed!h itu dikongsikan menerusi satu video yang dimuat naik oleh pengantin wanita berkenaan dikenali sebagai Nadia Waulandari di TikTok. Sesi akad nikad bersama suaminya itu berlangsung di dalam bilik di sebuah h0spital dan majlis tersebut dihadiri oleh keluarga terdekat.

Di dalam video berkenaan dapat dilihat ibu kepada pengantin wanita itu sedang berada dalam keadaan ten4t dan hanya mampu menyaksikan det!k yang paling bermakna buat dirinya apabila anak tersayang bakal menjadi isteri dari katilnya.

Selepas selesai majlis yang diadakan secara sederhana itu, mereka sempat merakam momen bersama sebagai kenangan. Walau bagaimanapun, apa yang meruntun hati warganet adalah foto terbabit merupakan gambar terakhir Nadia bersama ibunya sebelum si ibu dijempvt Ilahi 3 hari selepas majlis pernikahan itu akib4t k4nser p4nkreas.

Akad nikah sebelum ibu men!nggal dun!a.

Di video yang lain turut kelihatan Nadia dan suaminya sempat menzi4rahi kubvr arw4h ibunya selepas majlis bersanding berlangsung.

Al-Fatihah

@nadiarenaraw

♬ Seluruh Cinta – Siti Nurhaliza

@nadiarenaraw

Membalas @nadiarenaraw

♬ suara asli – Nadia Wulandari – Nadia Wulandari

@nadiarenaraw

♬ suara asli – Ghagaz – Ghagaz

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : nadiarenaraw / Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*