“Style-ii joget pak maun nii” – Gelagat budak2 joget agogo tahun 60an buat ramai terhibur

Tidak dinafikan yang tema tahun 60-an dahulu sangat diminati oleh golongan muda kerana fesyen pada tahun itu dikatakan nampak lebih “cool” dan kebanyakan golongan muda cenderung memilih fesyen pada zaman itu digunapakai pada zaman sekarang.

Bukan sahaja fesyen malah tarian tahun 60-an iaitu tarian “Pak Maun” turut menjadi popular untuk majlis yang menjadikan tema 60-an sebagai tema kepada semua jemputan yang hadir. Ianya menjadi lebih seronok ditonton jika kanak-kanak yang menarikan tarian “Pak Maun” itu.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di laman Aplikasi Instagram Reels apabila ianya memperlihatkan seorang kanak-kanak perempuan dan lelaki yang sedang menarikan tarian pak maun itu. Nampak sangat kedua-duanya sangat comel dan lawak apabila ditonton.

Gelagat kedua-dua kanak-kanak itu yang menari seperti kaku tetapi tetap menari mengikut rentak. Tarian itu juga seperti tarian robot pak maun. Video tersebut telah ditonton oleh beribu tontonan dan mendapat jumlah komen yang agak banyak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Suria Malaysia (@suriamalaysia)


Menjengah ke ruangan komen, ramai yang meninggalkan komen comel di video itu tapi ada juga yang komen bahawa tarian pak maun seperti robot dan tarian kaku itu membuatkan ramai terhibur.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://www.instagram.com/suriamalaysia/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*