“Mengaji Terus Hilang Suara..”- Alunan Suara Ernie Mengaji Di Al-Hijrah Buat Peminat Terkaku

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh peminat Ernie Zakrie membuatkan ramai tergamam dengan kelebihan yang dimilik oleh artis tersebut. Dikhabarkan dengan berita yang mengejutkan semua apabila beliau dijemput untuk mengaji dalam sebuah rancangan televisyen al-hijrah dan ternyata kehebatan beliau bukan sahaja dalam pentas nyanyian malah dalam bertaranum juga.

Klip tersebut menggemparkan paras netizen apabila beliau mengalunkan bait bait ayat dari al-quran yang mampu membuatkan ramai mengalirkan air m4ta kerana kemerduan yang dimiliki oleh penyanyi tersebut. Berikutan itu, para peminat mula terjatuh hati dan menyatakan bahawa Syamel yang merupakan suami beliau begitu beruntung memiliki seorang isteri yang pandai dalam semua perkara.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Sebutan, makhraj dan intonasi yang seolah begitu tekun dalam bertaranum itu membuatkan Ernie dicontohi ramai dan apa apa pun para epminat mendoakan yang terbaik buat Ernie Zakrie semoga dapat terus berkarya buat para epminat dan menjadi seorang isteri dan ibu yang terbaik buat keluarga tercinta.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*