“Kucing ni pemes kat pulau perhentian” – Gelagat kucing tumpang bot pergi pulau cvri perhatian ramai

Sekarang ini bukan sahaja manusia yang boleh pergi melancong tetapi sekarang ini kucing pun dah pandai “travel”. Meneroka tempat yang belum pernah dijelajahi seperti menjelajah pulau.

Siapa yang tak suka pergi melancong atau meneroka tempat yang belum pernah kita pergi seperti pulau, mesti ramai yang suka kerana pulau merupakan destinasi popular sebagai tempat melancong.

Seekor kucing berjaya dirakam dan dimuatnaik videonya di laman aplikasi Tik Tok apabila kucing itu dikatakan menumpang bot untuk pergi ke pulau perhentian. Kucing pun pandai menumpang bot sekarang ini.

Melihat kepada rakaman itu, kucing itu dilihat sedang dibantu oleh seorang insan yang baik hati untuk naik ke dalam bot dan gelagatnya yang menunduk apabila bot yang sedang meluncur laju di tengah laut itu membuatkan ramai tergelak kerana kepintarannya itu.

Video:

@perhentianputera

Orang travel ❌ kucing travel ✅ #pulauperhentian #redang #langkawi #perhentianputera #longbeach

♬ bunyi asal – pakcha23 – BANA23🚀

Apabila diterjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang tergelak apabila kucing pun pandai travel dan ramai juga yang bimbang jika kucing itu ditiup angin yang kencang semasa dalam bot itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@perhentianputera, .sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*