[VIDEO] “Hayder menang trend ni…” Gelagat Anak Eyra Hazali Buat Trend ‘ Kadang Bikin Aku Kes4l’ Buat Ramai ‘Ger4m’

Sejak mendirikan rumah tangga dan kini telah memiliki dua orang anak, pelakon Eyra Hazali sudah jarang aktif dalam bidang lakonan dan tumpuannya kini kepada anak-anak.

Memiliki dua anak lelaki yang comel-comel iaitu Muhammad Hayder Qhalish, 2 dan Muhammad Endra Haqimie yang lahir pada 28 April lalu.

Anak lelaki sulung kepada pelakon Eyra Hazali iaitu Muhammad Hayder Qhalish yang kini berusia 2 tahun sering kali menjadi tumpuan ramai.

Gelagat serta telatahnya yang comel membuatkan ramai ‘ge’ram’ melihat Hayder setiap kali Eyra berkongsi ke laman media sosial.

Meskipun Eyra sudah tidak aktif dalam dunia lakonan dan tumpuannya kini kepada kedua-dua anakya, namun Eyra tetap aktif dalam berkongsi perkembangan anak-anaknya. 

Sering berkongsi video serta membuat siaran langsung menerusi akaun TikToknya @eyrahazali21, anaknya Hayder dan Endra memiliki peminat mereka tersendiri. 

Terbaru, perkongsian Eyra berkenaan anak sulungnya mencu’ri tumpuan ramai apabila Hayder juga cuba untuk mengikut trend terbaru TikTok. 

VIDEO;

@eyrahazali21

Ok Hayder dah join trend ni 😜

♬ Tiba-Tiba Speed Up – liriklaguツ

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur melihat tarian Hayder yang sangat comel. 

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; TIKTOK / https://beritaawani.com/

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*