[VIDEO] “Pandai tupai berlakon depan kucing” – Gelagat tupai pura2 m4ti demi selamatkan diri cvri tumpuan ramai

Setiap hari pelbagai gelagat dan karenah haiwan yang dikongsikan di media sosial. Sekarang ini bukan sahaja kucing sahaja yang menjadi tontonan utama warganet tetapi haiwan lain pun banyak yang menghiasi laman media sosial.

Kalau dulu kucing yang banyak mendominasi media sosial tetapi sekarang ini banyak lagi haiwan lain yang turut menjadi pilihan penggemar haiwan yang jinak yang suka menonton video pilihan yang dimuanaik.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di media sosial aplikasi facebook yang memaparkan seekor tupai yang sedang berpura-pura m4ti untuk menyelamatkan diri dari menjadi m4ngsa kucing-kucing.

Gelagat tupai yang berjaya dirakam itu mendapat perhatian ramai dengan tontonan berpuluh ribu daripada warganet dan juga ratusan komen pada ruangan komen. Nasib baik si tupai itu berpura-pura m4ti, kalau tak memang menjadi habuan kucing-kucing la.

Video:

https://www.facebook.com/reel/948787239233481

Bile diterjah ke ruangan komen pula, warganet masing-masing meninggalkan komen yang mereka tergamam dengan kemahiran menyelamatkan diri yang terbaik oleh tupai itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Facebook Ivaturipah, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*