[VIDEO] “Siap menari-nari salam aunty…” – Gelagat Fazura Di Meet & Greet Cvri Tumpuan Ramai

Pasangan selebriti Nur Fazura dan Fattah Amin sememangnya digemari ramai dan ditambah kini sudah bergelar ibu bapa kepada Nur Fatima. 

Kini tumpuan Fazura lebih kepada perniagaan yang diuruskan sendiri olehnya disamping menguruskan suami dan anak perempuan yang kini berusia dua tahun. 

Seperti kebanyakan selebriti lain, Fazura dan Fattah juga ada mengadakan meet and greet bersama peminat. 

Peluang ini diambil oleh mereka untuk bertemu dan beramah mesra dengan pasangan selebriti yang sangat merendah diri ini. 

Terbaru, Fazura ada berkongsi video pertemuan tersebut di laman Instagram miliknya untuk tatapan umum. 

“Syukur Alhamdulillah ya Allah.. Terima kasih tak terhingga buat semua darlings yang hadir bertemu Faz dan Fattah di FAZURA store, Aeon Shah Alam.

“Ada yang membawa ibu yang bertongkat, mendukung anak yang tidur, datang jauh khas dari Kuching, Melaka dan Johor Bahru untuk bertemu kami.

“MasyaAllah.. Tabarakallah.. semuanya dengan izin perkenan Allah SWT. Faz, Fattah dah seluruh team kami amat berterima kasih buat darlings semua.  

“Our hearts are full. Semoga semuanya gembira juga semalam dapat membeli belah from our humble store. Lots of LOVEEE,” tulisnya. 

Menerusi perkongsian sa’lah seorang peminatnya, dapat dilihat seorang wanita berpangkat ibu menghampiri Fazura untuk bersalaman serta bergambar. 


Gelagat Fazura siap berjoget menyambut makcik tersebut membuatkan ramai terhibur dengan aks1 spontannya. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*