[VIDEO] “Seronok dia dapat makan McDonald’s” – Ramai puji kakak ni bagi anjing makan McDonald’s

Setiap makhluk yang berada di muka bumi ini haruslah mempunyai hak yang sama untuk hidup. Bukan sahaja kucing jalanan sahaja yang harus dijaga dan diberikan makanan tetapi haiwan lain seperti anjing juga haruslah dilayan sama.

Anjing juga haiwan yang sama seperti kucing kerana anjing ini bersifat setia dan boleh dijadikan teman. Tetapi oleh kerana kekangan agama yang menghadkan untuk menyentuh anjing jadi ramai yang tidak suka menghampiri anjing apatah lagi untuk memberi makanan kepada mereka.

Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila seorang wanita yang baik hati telah memuatnaik video dirinya yang berkongsi makanan berupa ayam goreng MCD dengan seekor anjing yang kelaparan.

Menurut wanita itu, dia dan kawannya hanya berniat untuk berhenti makan tetapi setelah dilihat kesian anjing itu yang melihat mereka makan lalu diberikan kesemua ayam itu kerana melihat anjing itu datang lagi setelah diberi satu ketul ayam.


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji sikap mereka yang sangat baik hati walaupun dengan anjing tetapi ade juga beberapa komen yang risau kerana ayam itu pedas dan mungkin anjing itu akan s4kit pervt.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/iglelakivsperempuan/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*