“Awie Ni Muka Je Nampak Garang, Tapi Takut Belon..” – Netizen Berdekah Tengok Gelagat Awie Lari Ketakutan

Ahmad Azhar Bin Othman atau lebih dikenali sebagai Awie merupakan seorang penyanyi yang dicemburui ramai kerana mampu menyanyikan lagu “high note” yang tidak mampu ditandingi oleh penyanyi bbnu.

Walaupun sudah berusia 53 tahun, namun beliau masih mampu menyanyi lagu “high note” seperti masih muda lagi. Beliau yang terkenal dengan lagu rock, sering berwatakan lelaki yang gagah dan nampak garang orangnya. Namun sebaliknya pula apabila fobianya dibongkar oleh rakan artis kepada netizen.

Menerusi halaman tiktok, tular kembali klip video lama di mana ia menunjukkan rakan-rakan artis iaitu, Afdlin Shauki, Ac Mizal, dan Hans Isaac yang membuat prank kepada Awie dengan mengejarnya dengan belon.

Gelagat Awie yang kelihatan benar-benar takut dan melarikan diri membuatkan netizen berdekah. Ramai yang tidak sangka Awie yang nampak sahaja ganas tetapi takut belon.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)


Aduh k4ntoi pulak Awie fobia dengan belon. Tapi takpelah, setiap orang ada fobia masing-masing. Apa-apa pun min doakan semoga Awie terus maju jaya dalam seni tanah air. Komen yang baik-baik yaa..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*