Ucapan Fazura Buat Hari Lahir Fattah Bikin Ramai Cair – “Kepada Cinta Hati Ku…”

Semalam, pelakon Fattah Amin baru sahaja menyambut hari jadinya yang ke-32. Tentulah, isteri tercinta, Nur Fazura tidak lupa untuk menitipkan luahan rasa sempena dengan ulang tahun kelahiran suaminya.

Menerusi kemas kini di Instagram, Fazura menyifatkan Fattah sebagai seorang manusia yang sangat berharga, selain sentiasa menjadi cahaya dan tulang belakang baginya.

“Ini untuk kesayangan saya… sempena dengan sambutan kelahiran kamu hari ini, saya ingin kamu tahu yang betapa berharganya kamu sebagai seorang manusia.

“Terima kasih sayang kerana menjadi cahaya dalam hidup saya, menjadi tulang belakang saya, penasihat saya, orang kuat saya dan kadang-kadang clingy-hubsbaby.

“Terima kasih sayang kerana menjadi penyokong terbesar ketika waktu senang dan susah. Setiap hari, saya berasa sangat bertuah kerana Allah SWT memilih kamu untuk menjadi suami dan ayah terbaik kepada Fatima.

“Kepada cinta hati ku, semoga Allah SWT sentiasa melindungi, merahmati, memberi petunjuk dan hidayah serta mengurniakan keredaan-NYA buat sayang di dunia akhirat. I love you baby,” tulis Fazura.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)


Menerusi ruangan komen, ramai yang turut sama mendoakan kepanjangan umur Fattah dan berkongsi ucapan hari lahir buat aktor berkenaan.

Fattah dan Fazura berkahwin pada 27 November 2017 dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima yang kini berusia dua tahun.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*