“Kami Nk Botak..”- Penampilan Black Ditegur Peminat, Ini Respons Black Buat Ramai Dekah

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh peminat Black Hanifah mendapapt perhatian ramai apabila klip tersebut membuatkan ramai geli hati apabila peminat mula menegur penampilan beliau kini yang semakin kacak dan bergaya.

Baru baru ini Black yang berjaya melakukan proses menanam rambut itu membuatkan beliau kini memiliki rambut setelah hampir 10 tahun beliau botak.

Mengikut sumber yang diperoleh, peminat yang hadir untuk menonton persembahan beliau menegur rambut beliau dengan menyatakan bahawa beliau kini sudah ada rambut.

Hal tersebut membuatkan beliau memberi satu kenyataan dengan menyatakan bahawa beliau suka dengan penampilan baru dna meminta para peminat memberi peluang kepada beliau untuk memilik rambut dan hal tersebut membuatkan ramai ketawa geli hati setelah mendengar luahan penyanyi tersebut.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Berikutan itu, Black juga menyuarakan bahawa kos dalam proses beliau menanam rambut begitu mahal kerana itu merupakan salah satu impian beliau untuk memiliki rambut.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Black semiga dapat terus berkarya dalam menghiburkan para peminat serta dapat menjadi seorang ayah dan suami yang terbaik baut keluarga tercinta.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*