Comel betul lah adik-adik yang naik bas sekolah tu, Asal lalu je jerit “ABANG POPIAAAA!”

Sekarang ini lebih ramai mengambil jalan yang lebih selamat iaitu memulakan pernigaan menjual makanan di tepi jalan. Ianya lebih menguntungkan dan tiada masa kerja yang ditetapkan.

Kadang jika berusaha lebih, untung juga akan lebih. Tidak perlu untuk mengambil hati bos masing-masing. Untung rugi semuanya ditanggung oleh diri sendiri. Tapi kadang kala hanya mempunyai gerai tepi jalan pun boleh jadi terkenal seperti seorang lelaki ini.

Walaupun hanya menjual di tepi jalan iaitu menjual popia tetapi “abang popia” menjadi popular kerana budak-budak suka akan personalitinya dan siap boleh satu bas memanggil abang popia semasa perjalan bas melalui gerai abang popia itu.

Rakaman video itu dimuatnaik di laman tiktok apabila peminatnya itu meluangkan panggilan “abang popia” sebaik sahaja melalui gerainya. Bukan sahaja sebuah bas malahan sebuah van yang turut melalui gerainya turut memanggil abang popia. Terkenal sungguh abang popia ni.

Video:

@abgpopia

Buli lah abang dik sebab kalau korang dah besar nanti mesti abang rindu #fyp #fypシ

♬ MELANCHOLY(治愈系) – 南辰

Bila diterjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang tergelak kerana abang popia mempunyai peminat dalam kalangan budak- budak dan memuji yang mungkin abang popia seorang yang peramah dan baik jika disukai budak-budak.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@abgpopia, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*